ј‘≈ƒ–ј —¬≤“ќ¬ќѓ ‘≤Ћќ—ќ‘≤ѓ “ј ≈—“≈“» »
—х≥дноукрањнський нац≥ональний ун≥верситет ≥м. ¬.ƒал¤

украњнська

русский

english

 атегор≥њ
Cоц≥олог≥чн≥ досл≥дженн¤
Ќовини ун≥верситету

Cоц≥олог≥чн≥ досл≥дженн¤

—“”ƒ≈Ќ“—№ ≤ ƒќ—Ћ≤ƒ∆≈ЌЌя

ѕрот¤гом р¤ду рок≥в, при обоп≥льн≥й зац≥кавленост≥ викладач≥в кафедри св≥товоњ ф≥лософ≥њ та естетики, ≥ студент≥в, що навчаютьс¤ за фахом Ђ‘≥лософ≥¤ї, на ф≥лософському факультет≥ —Ќ” ≥м. ¬. ƒал¤ провод¤тьс¤ соц≥олог≥чн≥ досл≥дженн¤. ќпитами охоплюютьс¤ студенти вс≥х спец≥альностей нашого факультету. ќтримуван≥ результати можуть бути класиф≥кован≥ ¤к самоанал≥з.
ƒл¤ виробленн¤ ум≥нн¤ детального вивченн¤ проблемних зон сучасного сусп≥льства, нашим студентам пропонуЇтьс¤ до вивченн¤ спец≥альний курс Ђ—учасн≥ соц≥олог≥чн≥ досл≥дженн¤ї, ¤кий виступаЇ базою дл¤ придбанн¤ навик≥в розробки ≥ проведенн¤ прикладних соц≥олог≥чних досл≥джень, а також анал≥зу ≥ ≥нтерпретац≥њ даних, отриманих в результат≥ опит≥в.
ќсоблив≥стю цих досл≥джень Ї характер роботи над ≥нструментар≥Їм, а саме: анкета складаЇтьс¤ самими студентами п≥д кер≥вництвом викладача. “ому р¤д питань, включених в анкети за ≥н≥ц≥ативи студент≥в, часто в≥дображають не очевидн≥ дл¤ викладач≥в Ђпроблемн≥ пол¤ї студентства.
“ак, в переб≥г ось вже п'¤ти рок≥в, проводитьс¤ анал≥з студентського житт¤ по р¤ду напр¤м≥в, а саме, вивчаютьс¤:
Х
мотивац≥њ до здобуванн¤ вищоњ осв≥ти;
Х
характер зм≥н в≥дношенн¤ до навчанн¤ у вищому учбовому заклад≥;
Х
¤к≥сть викладанн¤ учбових дисципл≥н на ф≥лософському факультет≥;
Х
використанн¤ комп'ютерних технолог≥й дл¤ п≥дготовки до учбового процесу;
Х
особливост≥ отриманн¤ знань в умовах технологизац≥њ та комп'ютеризац≥њ осв≥тнього процесу;
Х
звертанн¤ до ресурс≥в б≥бл≥отек;
Х
в≥дносини викладач-студент (учбова та позаучбова д≥¤льн≥сть);
Х
стан ≥нституту кураторства;
Х
характер корупц≥њ в ст≥нах ун≥верситету;
Х
взаЇмини в студентських колективах;
Х
спр¤мован≥сть самоосв≥ти студентства;
Х
Ђв≥льний часї студент≥в.
ƒосл≥дженн¤, що провод¤тьс¤, допомагають отримати об'Їктивну ≥нформац≥ю з тих питань, що ц≥кавл¤ть ¤к студент≥в, так ≥ викладач≥в. ” перспектив≥ досл≥джень Ц проблематика студентського побуту, гендерних про¤в≥в, м≥жгенерац≥йних в≥дносин, формуванн¤ культурних потреб та ≥н.
якщо ¬ам ц≥кав≥ будь-¤к≥ аспекти наших розв≥док, то по електронн≥й пошт≥ yakovenko-kf@yandex.ru ¬и можете звернутис¤ до викладача нашоњ кафедри, к. соц. н., доц. ћ. Ћ. яковенко.

јнкети дл¤ студент≥в:

Ўановн≥ колеги-студенти!
≤н≥ц≥ативна група студентськоњ ради ф≥лософського факультету проводить досл≥дженн¤ з питаннь, що стосуютьс¤ нашого навчанн¤ ≥ сусп≥льного житт¤. јнкета анон≥мна. ”загальнен≥ результати будуть представлен≥ на ¬аше обговоренн¤. —под≥ваЇмос¤ на ¬ашу щир≥сть ≥ особисту зац≥кавлен≥сть.
1)

—каж≥ть, будь ласка, що вплинуло на виб≥р ¬ами даноњ спец≥альност≥?

а)
випадковий зб≥г обставин;
б)
переконанн¤ батьк≥в в њњ соц≥альн≥й затребуваност≥;
в)
њњ незвичн≥сть ≥ новизна дл¤ нашого рег≥ону;
г)
в≥дгуки друз≥в, що вже навчаютьс¤ тут;
д)
мр≥¤в (ла) про дану спец≥альн≥сть з шк≥льних рок≥в;
е)
¬аш вар≥ант                        .
2)

Ќавчаючись ¤кийсь час у ¬уз≥, чи можете ви сказати, що залишаЇтес¤ задоволен≥ зробленим вибором спец≥альност≥?

а)
повн≥стю задоволений;
б)
швидше задоволений, чим не задоволений;
в)
важко сказати, ще не визначивс¤;
г)
швидше не задоволений, чим задоволений;
д)
повн≥стю не задоволений.
3)

„ому, б≥льшою м≥рою, ¬и прид≥л¤Їте увагу в процес≥ навчанн¤ (не б≥льше 2-х вар≥ант≥в в≥дпов≥дей):

а)
безтурботному проведенню часу;
б)
посиленому навчанню;
в)
сусп≥льн≥й д≥¤льност≥;
г)
науковим досл≥дженн¤м;
д)
пошуку супутниц≥/супутника житт¤;
е)
¬аш вар≥ант                        .
Ўановн≥ друз≥!
≤н≥ц≥ативна група студентськоњ ради ф≥лософського факультету проводить досл≥дженн¤ з питань, що стосуютьс¤ нашого студентського житт¤. јнкета анон≥мна. ”загальнен≥ результати будуть представлен≥ на ¬аше обговоренн¤. —под≥ваЇмос¤ на ¬ашу щир≥сть, п≥дтримку ≥ особисту зац≥кавлен≥сть.
ƒане досл≥дженн¤ ми умовно назвали Ђѕортрет сучасного студентаї. ѕод≥бн≥ опити проводилис¤ серед студент≥в пров≥дних украњнських ( ињв, ќдеса, ’арк≥в) ≥ рос≥йських (ћосква, ѕетербург) вуз≥в ще в к≥нц≥ XIX стол≥тт¤. ƒо реч≥, в  ињвському ун≥верситет≥ в≥дбулос¤ найперше досл≥дженн¤ студентськоњ молод≥, ≥ було це в 1872 роц≥, причому, за обоп≥льною ≥н≥ц≥ативою професора ≥ студент≥в. ј сьогодн≥ ¬ам надаЇтьс¤ можлив≥сть залишити св≥й сл≥д в ≥стор≥њ (принаймн≥, в ≥стор≥њ нашого ун≥верситету). —под≥ваЇмос¤, ¬ам буде ц≥кавий пор≥вн¤льний анал≥з отриманих результат≥в. —воњ роздуми, побажанн¤, думки можете Ђзалишитиї на останн≥й стор≥нц≥ анкети. ƒо зв'¤зку!
1)

¬каж≥ть, будь ласка, ¤ку школу ¬и зак≥нчили, ≥ де вона розташована:

а)
” Ћуганську ________________
б)
” районному центр≥ Ћуганськоњ област≥ ________________
в)
” с≥льськ≥й (смт) м≥сцевост≥ Ћуганськоњ област≥ ________________
г)
” обласному центр≥ за межами Ћуганськоњ област≥ ________________
д)
” районному центр≥ за межами Ћуганськоњ област≥ ________________
е)
” с≥льськ≥й (смт) м≥сцевост≥ за межами Ћуганськоњ област≥ ________________
2)

Ќавчаючись в школ≥, ¤к≥ гуртки ¬и в≥дв≥дували (к≥льк≥сть вар≥ант≥в в≥дпов≥д≥ не обмежена):

а)
танцювальний;
б)
театральний;
в)
≥ноземних мов;
г)
спортивну секц≥ю;
д)
художню школу (студ≥ю);
е)
музичну школу (студ≥ю);
ж)
шаховий;
з)
¬аш вар≥ант                        
и)
н≥¤ких гуртк≥в не в≥дв≥дував(ла).
Ўановн≥ студенти!
јвтори ≥ розробники даноњ анкети Ц ваш≥ однол≥тки ≥ Ђколегиї - студенти. Ќаша мета Ц постаратис¤ зрозум≥ти тонкощ≥ сучасноњ осв≥ти, ¤ка значно в≥др≥зн¤Їтьс¤ в≥д т≥Їњ осв≥ти, ¤ку отримували наш≥ батьки.
ќпит проводитьс¤ анон≥мно. ¬с≥ в≥дпов≥д≥ використовуватимутьс¤ т≥льки в узагальненому вигл¤д≥.
якщо ¬и в≥дм≥тили, що автори не врахували ¤к≥сь тонкощ≥, просимо ¬ас вказати на них зм≥стовними зауваженн¤ми на пол¤х анкети.
Ѕудемо рад≥ реал≥зувати ¬аш≥ ≥дењ в подальших досл≥дженн¤х.
якщо ¬ас зац≥кавл¤ть отриман≥ дан≥, ≥нформац≥¤ може бути надана старост≥ ¬ашоњ групи.
«аздалег≥дь вд¤чн≥ за в≥дверт≥ в≥дпов≥д≥!
1)

¬каж≥ть, будь ласка, вашу стать:

1.1
„олов≥ча
1.2
∆≥ноча
2)

¬каж≥ть, будь ласка, спец≥альн≥сть, ¤коњ ¬и навчаЇтесь:

  
_______________________
3)

¬≥дзначте, будь ласка, на ¤кому курс≥ ви навчаЇтес¤:

a)
I курс;
б)
II курс;
в)
III курс;
г)
IV курс;
д)
V курс.
4)

яка форма ¬ашого навчанн¤?

a)
бюджетна;
б)
контрактна.
5)

ўо вплинуло на ¬аше р≥шенн¤ здобути вищу осв≥ту?

a)
бажанн¤ отримати нов≥ знанн¤;
б)
можлив≥сть отримати в майбутньому престижну роботу;
в)
наполеглив≥ рекомендац≥њ батьк≥в;
г)
необх≥дн≥сть мати диплом про вищу осв≥ту;
д)
потреба не в≥дставати в≥д друз≥в;
е)
можлив≥сть отримати в≥дстроченн¤ в≥д служби в арм≥њ;
ж)
¬аш вар≥ант                        .

Hosted by uCoz